KEZMAN'IN GELİŞİ OLAY OLDU!..
Fenerbahçe'nin İspanya Ligi La Liga takımlarından Atletico Madrid'den transfer ettiği Sırp golcü Mateja Kezman İstanbul'a geldi.. Fakat yıldız futbolcunun İstanbul'a gelişi büyük bir kaosa neden oldu..
Atatürk Havalimanı'na özel bir uçakla gelen Kezman, Fenerbahçe yönetimi tarafından tüm yolcuların çıktığı ve Fenerbahçeli taraftarların bulunduğu bölümden çıkartılmak istendi.. Ancak Havaalanı yönetimi bunun mümkün olmadığını ve Kezman'ın özel uçakların indiği bölümde yer alan çıkışı kullanması gerektiğini söylediler..
Havalimanı yönetimi ile yapılan görüşmelerden sonuç çıkmayınca Kezman özel uçaklar için ayrılan bölümden çıkış yaparak Atatürk Havaalanı'ndan ayrıldı..
Kezman yaptığı ilk açıklamada, Fenerbahçe gibi 100. yılını kutlayan bir takıma geldiği için çok mutlu olduğunu kaydetti.. Kezman, "Fenerbahçe'de olmaktan çok mutluyum. 100. yılımızda başarılı olacağız. Fenerbahçe'de Rüştü, Alex, Appiah gibi oyuncuları tanıyorum. Teknik Direktörümüz Zico benim idolümdü. Ondan öğrenecek çok şeyim olduğunu düşünüyorum.." dedi..