Ben aslında xbox 360 'da denemek,ve göz boyamak yerine pc ile aynı özelliklere sahip olan xbox'ta denemezdim. İlgi çekmek için,"vayy EA anlıyor bu işlerden","bu sene güzel olacak" vb. kelimelerin söylenmesi için xbox 360 'dan videolar çekerdim. Belki pc olabilir ama xbox olmaz bence,olsa xbox 360 olur ..