Immune Ya bu fifa yı anlamıyom Ronaldo'nun surtında C.ronaldo yazmıyo ki sadece ronaldo yazıyo bu küçük gibi görünen büyük bir hata:P Ama gerisi güzel olmuş kariyer mod iyice coşcak gibi.Spikere zaten laf yok videonun sonundaki gole bağrışı yeter zaten..
FLoRaSaN Orjinal Mesajı Yazan: W0LF Formalarda bir değişiklik yok dışarı sarkabilmesi dışında... bende onu söyledim:)
W0LF Orjinal Mesajı Yazan: mRF Orjinal Mesajı Yazan: W0LF Formalarda bir değişiklik yok dışarı sarkabilmesi dışında... bende onu söyledim:) Görmedim, söylediysen güzel tespit bravo...
FLoRaSaN Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs DEMO DEMO DEMO !!!!! :D akşama çıkar gibi görünüyo:)23-24 saatleri arası:)
Immune Ne akşamı ya eylül olmadı daha siz ne diyonuz..Eylül'ün ilk haftası çıkar demo tahminimce çok fazla ayrıntı koymazlar biçokları oynasın diye 300 mb civarı ekliyorum
FLoRaSaN Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Ne akşamı ya eylül olmadı daha siz ne diyonuz..Eylül'ün ilk haftası çıkar demo tahminimce çok fazla ayrıntı koymazlar biçokları oynasın diye 300 mb civarı ekliyorum Eylül'ün ilk haftası mı?28 eylülde zaten oyun çıkıo.
Immune Orjinal Mesajı Yazan: mRF Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Ne akşamı ya eylül olmadı daha siz ne diyonuz..Eylül'ün ilk haftası çıkar demo tahminimce çok fazla ayrıntı koymazlar biçokları oynasın diye 300 mb civarı ekliyorum Eylül'ün ilk haftası mı?28 eylülde zaten oyun çıkıo. eee sorun ne?
FLoRaSaN Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Orjinal Mesajı Yazan: mRF Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Ne akşamı ya eylül olmadı daha siz ne diyonuz..Eylül'ün ilk haftası çıkar demo tahminimce çok fazla ayrıntı koymazlar biçokları oynasın diye 300 mb civarı ekliyorum Eylül'ün ilk haftası mı?28 eylülde zaten oyun çıkıo. eee sorun ne? tarhler çok yakın.en kötü ihtimalle 3-4 gün içinde çıkar.