sswift4 valla ben 2012yi geçemediğim için sanırım benim için hiiiiiç bitemez, ama 512mb x1600pro yaktıktan sonra FMi daha sık oynamak zorunda kaldım heralde 2000çıkana kadar gelirim 2030a
RubenMartin 2045 die duymuştum ama belkide sonsuzdur... ama 2010 dan sonrası sıkıyor...oynamak işkenceye dönüşebiliyor..
mmk ben başka bir menajer oyununda 2015'e gelmiştim(o oyun 2000 den başlıyordu).yani butip oyunların bittiğini düşünmüyorum..ama gerçekten sıkıyor ilerde.