Orjinal Mesajı Yazan: Starbury
Ben beşiktaşlıyım ama bende doğru bulmuyorum yapılan herşey yanlış doğru gibi gözükenlerde şans aslında bunu uzun uzun tartışmak isterim ama ne fayda vede tarafsız bir ortam da art niyet olmadan
cidden böle düşünmene şaşırıyorum ya..ne biliyim yani o kadar düşünüyorum ama yanlış yapılan tek şey delgadonun oynadığı yere ricardinho gibi aynı yönlü bi oyuncunun getirilmesi daha iyi bi transfer yapılırdı belki forvete veya sol kanada ama yan yana oynayan tümer-alex gibi örneklerde var..bekleyip görmek lazım..başka bi yanlış olduğunu düşünmüyorum yeni bi kadro kuruluyo ve bence son yılların beşiktaşın en iyi kadrosu olcak bunuda yönetime borçluyuz..ne yanlışları var başka cidden merak ediyorum beşiktaşlı olmasaydın böle düşünmene şaşırmazdım ama merak ediyorum ne yanlışlar var paylaşırsan sevinirim..