Orjinal Mesajı Yazan: MaddDogg
Gereken transferleri yapmıyolar transfer yapmış olmak için transfer yapıyolar ve Ricardinho'nun alınması hata yada Delgado'nun alınması hata 1'ni alıp diğer kontejyanada sol kanat alıp çok güçlü olabilirdi beşitaş ama yönetim öyle düşünmedi şimdi de Nobre'yi Türk yaptılar ve ortasaha adam aranıyo alınan bi adam alınması gerek bi adamı beraberinde getiriyo Beşiktaş yönetimini Fener'li olarak hiç beğenmiyorum
Bence Ricardinho gereken bir transferdi,ama yanlış transferler arasında ise Mercimek var. Evet ; Mercimek konusunda çok hatalı bir transfer yaptı. Şimdi tahminimce; İbrahim Üzülmez solbekte, Ricardinho sol açıkta oynayacaktır ve Mercimek yedekler arasında..