blueeda durmadan gözüm saatte ne zaman 10 olcak die bakıyorum,kafayı yedim galiba:) annem dio sana 1 kutu uyku ilacı verelim yarın sabah uyan,bende iyiyse uyandırın kötüyse 2 kutu verin diom:o 1 sene daha..aman yarabbim düşman başa
typhlosion yüksek yerleri tercih ettim başımdan geçen olayları bilionuz onun için beklediğim gibi puan gelmedi 1sene daha offf of.. 30 puan daha alsam 345-350 yapıp ne güzel yırtmıştım
blueeda puan olarak bende yüksek yerleri yazdım hep..ama yüzdelik dilim olarak yakın yerleri yazmaya çalıştım..yaw 1 sene daha çalışamam ben,ölürüm bea..Allah hepimizin yardımcısı olsun
typhlosion kitapları falan kaldırdım pc başından kalk git ders çalış hiç işime gelmior ya... :) bide bu sene il dışında dersaneye gitcem buralarda olmuor
blueeda ehehe benim kitaplar olduu yerde duruyo,çalışma masama edb la ilgili bazı ezber notları asmıştım onları bile çıkarmadım:) psikolojik olarak herşeye hazır tutuom kendimi:)
typhlosion oda güzel ama bıktım artık bıktım bide fem die hergün bi kitap veren dersaneye gidipte bıkmamak elde deil evde var 30 kitap bi baksan tertemiz kalbim gibi sayfalar :D
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR oda güzel ama bıktım artık bıktım bide fem die hergün bi kitap veren dersaneye gidipte bıkmamak elde deil evde var 30 kitap bi baksan tertemiz kalbim gibi sayfalar :D İşte bu yüzden dersane denen illete bulasmak istemiyorum :'(
blueeda bende maalesef ki fem e gittim bu sene,bize çok kitap vermiolardı nedense:) yaw çok kastım kendimi bu sene ..aman sustum yeter bu kadar şitres bea:)
typhlosion adamlar bide sınır koyuyo bize şugün kitap bitecek dedim oldu robotmuyum ben tabi ozamanlar fazla sallamıodum dersaneyi ama bu sene nolursa olsn her dediklerini yapcam ama bu femde olmayacak.. no fem no sed :)
Makaay ben bu sene cesitli nedenlerden pek gitmedim dershaneye,ama kitapların hepsini almıstım.sınav ertesi yaktım yok ettim hepsini :) bir sene daha hazırlanamam sanırım,kazanamazsak ya işbaşı ya asker...
Makaay dershaneye gitmemenin,kafayı derslere verememenin sonucu olarak puan iyi degil haliyle.bi kac tane özel yazdım ankara ve istanbuldan bi de eskisehir osmangaziyi yazdım son tercihim o.ona bile razı vaziyetteyim :)
_TaYFo_ Açıkta kalmasın hiçbir arkadaşımız da ne olursa olsun en kötü ihtimal.Hayatta birçok seçenek var herşeyin sonu değil..