Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
Ankara yaramaz gercekten,ben sevmiyorum en azından.yakın zaman önce odtüyü kazansam gitmem dediğim derecede olan ankara nefretim bu günlerde yerini bir umuda,bir heyecana bırakmıs durumda.olsun da ankara olsun modundayım...
Ankara'yı sevmemekte yanlız değilsin, doğduğumdan beri Ankara'dayım ve hiç sevemedim. Bana şehir gibi bile gelmiyor, böyle binalar toplanmış, lego gibi, şehir ruhu yok hiç, bir İstanbul'da İzmir'de ya da Bursa'da olduğu kadar. Kışları iğrenç, yazları çol sıcağı, eğlencesi yapmacık. Ama değişiklik korkusundanmıdır nedir, üniversite için de İstanbul yazmadım, kaldım Ankara'da. Bilkent'e gitmeyi planlıyordun sanırım, yurtları filan da güzeldir onların, yavan Ankara havasının dışında biraz.
Üniversite sınavına girenlere aslında toptan bir helal olsun demek lazım aslında, şimdi hatırlıyorum da gerçekten sinir bozucu bir dönemdi. Ama karamsarlık gibi olmasın da üniversite'ye girdiğinizde yaşayabildiğiniz kadar yaşayın üniversite hayatını, çünkü çok çabuk bitebiliyor, ben bir kayıt yaptırdığımı hatırlıyorum üniversiteye, şimdi ise son yaz tatilimi yaşıyorum ve çok daha farklı kararlar var önümde, ne tür bir işe girsem, hangi sınavlara çalışsam gibi. Koşturmaca içinde geçiyor kısaca, o yüzden eğlenceli zamanların farkında olabilmek lazım.