black_stocking Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50 tempi ver forma sadece senin icin yapayim :D hehhe :D bu sırda benim sitede adminsin
murti573 Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50 tempi ver forma sadece senin icin yapayim :D yok yok bunun sadece yakasız için olanını yapıcan yaaa bu arada transparan biliyonmu öğretebilirim görünmesini istemediğin yerleri
mehmedinho50 vallla iyi olur, bir arkadas ögretmisti bana ama baazen yanlis oluyor, su yeni yapdigim iki formadaki transparan olmusmu ???????
mehmedinho50 **Öncelikle hepinizin Ramazan Bayramini Kutlarim.** Sagol, insallah en yakin zamanda avrupaya acilacagim ve Türk Telekom Lig A (2.lig) takimlari yapacagim ;)
mehmedinho50 Arkadaslar su transparan isini cözmek icin ugrasiyorum, bu iki formada yapdim ama oldumu bilmiyorum vala bi deneyim dedim, olmusmu :confused: :confused: :confused: evet arkadaslar transparan isi oldu, simdi sorunsuzca kullanabilirsiniz ;)
omer133 oluo da şimdi benim photoshop bozuldu bayramdan sonra 9. a bakacam :S niye msn açmıon yardım et bana
mehmedinho50 arkadaslar tartisma yaratmayalimda formalara yorumda bulunalim ;) ISTEKDE bulunun üsenmeyin, isterseniz avrupa takimlarina baslayalim, ne dersiniz ;)
Zombie Ali kardeşim ben senden bu formaları yapmanı istiyom.. inter 1 away inter 2 third bunları yaparsan çoook sevinicem kardeşim... Amma ; 2. formanın alt tarafını inter away deki gibi yapacan. 1. formanınki de aynısı olcak ama sarı ;)
mehmedinho50 Orjinal Mesajı Yazan: _Sniper_ şu fenerbahçenin yeni kaleci formasını yaparmısın resmini bulamadım full beyaz :) valla resim olsa hemen yapardim, ezaman giydiler bu formayi. Orjinal Mesajı Yazan: Michael Owen kardeşim ben senden bu formaları yapmanı istiyom.. inter 1 away inter 2 third bunları yaparsan çoook sevinicem kardeşim... Amma ; 2. formanın alt tarafını inter away deki gibi yapacan. 1. formanınki de aynısı olcak ama sarı ;) short fotosu lazim, yoksa yapamam, fantasy formada yapmak istemem :(