black_stocking ADAMLAR FORMAYI O KADAR UYDURUK YAPMIŞLARKİ O ÇİZGİLERİ SEN PHOTOSHOPLA YAPTIN SANDIM:D YANLIŞ ANLAMA:o
Zombie Ali Gayet güzel Kardeşim ama mabet_saraçoğlunun dediği gibi çizgileri alırsan daha güsel olcak.olmazsa paintle yaparıs :D:D:p:p
mehmedinho50 yok kardesler sorun o degil. Formanin gercegi öyle o icabdan yapdim o cizgileri ama bekleyin hemen cekim ;)
black_stocking Orjinal Mesajı Yazan: murti573 Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50 temp yanlıs bu forma yakasız olcak belki adamın canı öle istedi hiiç olmassa emeğine sağlık de:mad: