Orjinal Mesajı Yazan: XI_mQQnLighT
face ler cok güsel olmus gercekten coook begendim grafikte sanki deismeler war gibi geldi ayrıca pese gelecek olursa pes5 forumuna bakarsak 3 tane konu war fifa07 ye bakarsa birsürü burdanda anlasılıyorki fifanın yenilikleri daaa fazla daaa fazla sewilio we daha cok mrk edilio :D:D:D
bence pek bu anlamlara gelmiyor. Ayrıca pes 5 değil pes 6 forumuna bakmak lazım. Birde ben 3 konunun olmasını henüz yeterince bilginin olmaması,tsl nin pes de olmayışına bağlıyorum
Forumdaki konuların %80 i tsl ile ilgili sonuçta