Lvnt_Asn face ler cok güsel olmus gercekten coook begendim grafikte sanki deismeler war gibi geldi ayrıca pese gelecek olursa pes5 forumuna bakarsak 3 tane konu war fifa07 ye bakarsa birsürü burdanda anlasılıyorki fifanın yenilikleri daaa fazla daaa fazla sewilio we daha cok mrk edilio :D:D:D
FifaciWorms Orjinal Mesajı Yazan: fifamen teşekkür ederiz wolf,tsl ss yakalayabildin mi Maalesef...Ama belki çıkar.
FifaciWorms Şak şak şak.Alkışlıyorum. Şimdilik bu kadar.Gözden kaçanlar olmuştur belki.Resmi siteden resimler...
Gökhan WOLF Resimler Bu Şekilde Sayfanın Açılmasını Geciktiriyor ve Yavaşlatıyor. Lütfen Bundan Sonraki Resimleri Thumbnail Şeklinde Foruma Link Ver. Aksi Takdirde Resimler Silinecektir.