Sağlık Olsun be Wolf,
Hale bak hele, Türkiye Ligi var fifa 2007 de diyoruz ve üzerine de Demo da da olsun diye bastırıyoruz, gayretler bile yeterli sağlık olsun, hiç mühim değil zaten her fifa döneminde demo ları oynarken bunları kimse düşünmüyor adı üstünde sadece DEMO..
Herneyse WOLF EA yetkililerinden şu sahalarda kar olacakmı olmayacakmı bir sorabilirmisin, banlı olduğun süre içerisinde sana bir konu açmıştım bakabildinmi bu konuda fikirleri nelerdir, bilgi verebilirsençok sevinirim..
Konu...
Fifa 07 Karlı Zemin olacak mı? WOLF a atfen
saygılar...
Orjinal Mesajı Yazan: W0LF
Anket demoda TSL takımı olsun mu olmasın mı üzerineydi.Ama bazıları özellikle Rum Kesimindeki bir ... neyse bizle dalga geçerek "orjinal oyunda alırsınız" cevabını verdi.Ondan sonrada yeterli destek gelmeyince 8-2 öne geçtiğimiz anketi 16-17 kaybettik...