Türkiye ligi var. Ama, bu sene ilk kez çıkacak olacağından futbolcuların skill'leri 4 büyükler hariç çok düşük bekliyorum. Ayrıca Fb'den Rüştü, Appiah, Tuncay, Gs'dan Hakan Şükür, Okan Buruk, Bjk'tan Ailton (kalırsa), Ts'den Marcelinho... haricinde face beklemiyorum. Yine kendimiz çizeceğiz gibi gözüküyor. Bir de Fb'nin formalarındaki isimler yine inşallah numaraların altında olmaz. Birde türkiye ligi fifa 06 daki isviçre ligi, polonya ligi gibi düşük olur. Tahminen fb, gs 4 yıldızlı, bjk 3,5, ts 3 yıldızlı diğerleri daha düşük olur. Stadyumlardan sadece atatürk stadyumu olur (onuda gs kullanır). Başka bir şey olmaz galiba. Diğerlerini biz yamayla yaparız.