Hakan Kadir Balta inamoto derim baska bisi demem 6.0.3 bide scn buyuk donusum v.3 var bende İNAmotoru iyi calısıyo:) kondisyon muthis sezon ortalaması 7.96 ayrıca lucas pezzini super...
Tearaway bu adamı ben keşvettim yada öle zannediiom :D Sindre Leo Bing hertürlü mevkide oynuo zaten adam :)
ByFalcon javier mascherano,de rossi ikiside mükemmel yetenekler... Sindre Leo Bing süper bir oyuncu her mevkide oynuyo kaç sezon önce almıştım şimdi süper gelişti...
scorpion06 Beyler PAUL WOTTON diye bi ingiliz oyuncu var. 28 yasinda oyunun basinda ama tam bir lider. DC ve DMC oynayabiliyor. Benim en az 10 macimi kurtarir bi sezonda. Uzaktan inanilmaz sutlari var. 800.000$ civarina alabilirsiniz.
botanekmen ALCEU ALCEU ALCEU Bence Bu Adam Süper 1 Yıldan Sonra Onu kimse tutamıyo ve de genç ::D:D:D:D::D::D
tosba91 tomas sivok ve edgar barreto hatta dinamo minsk teki sergey kislyak. rosenborgda Jan Gunnar solli. yine norveç takimlarından herhalde start tı ama adamın adı haestad