sinandnz javier mascherano ve Freddy Guarin 'den birini al dmc de sırtın yere gelmez.İkisi tek kelime ile muhteşem.
musty diego souza..benficada kendisi o olmazsa affo erassa var düşük bütçeli takımlara kesinlikle alın ortalaması 7.8den aşağı düşmüyor. guarini herkes biliyodur zaten..
dexter_0661 brezilya ligi sao caetano mu neydi o takımdan ze luis diye bi dmc aldım sağlam çıktı adam.pahalı da değildi o kadar sanırım.
RentleSsPR Andrea Pirlo bence hem dünyanın en iyi frikikcisi hemde cok iyi top kapıyor FM de Marcus Senna da güzel
MaddDogg Tomas Sivok Totthenm(yanlış yazmış olabilirim)a aldık ortasahanın ortasında Nuri'yle birlikte süper oynuyolar ortalaması 7.86 DMC'de hiç oynatmadaım ama orda da en az ortasahada oynadığı kadar iyi oynar
Batugol73 Buskermolen. Tabiiki mascherano,pirlo daha iyi ama paranız yoksa çok ucuz alın bideneiyn yaş 33 ama profile bi bakın.;)
Batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko takımını unuttum ama lucas biglia diye bi arjantin'li var, çok iyi gelişiyor Baktım harbiden muhteşem adam.:eek: Profil muhteşem 5 maçta 2 gol 6 asist 3 maçın adamı anderlecht'te oynuyo walla saol abi çok makbule geçti hemde 19 yaşında.
alessio Orjinal Mesajı Yazan: MaddDogg Tomas Sivok Totthenm(yanlış yazmış olabilirim)a aldık ortasahanın ortasında Nuri'yle birlikte süper oynuyolar ortalaması 7.86 DMC'de hiç oynatmadaım ama orda da en az ortasahada oynadığı kadar iyi oynar bncede tomas sivok hem genc hemde oldukca yetenekli bide nik besagno diyebilirim.
jacket **Lucas Pezzini ve Diego Souza...Özellikle Lucas orta sahanın her bölgesinde başarı ile oynuyor..**
lightman david ocana,mascherano,lucas.... ocana daha iyi ama 2006 yılında 12 yaşında maalesef...2019 yılların başında çok iyi bir dmc ve amc oluyor...
uugurc arkadaşlar önerilerin üstüne tomas sivok u aldım hakikaten mükemmel bi oyuncu. chelsea barcelona kadrosunda bile bulunması gereken bi oyuncu kesinlikle alın pişman olmayacaksınız