Tearaway Marka ne olursa olsun bazen dikkat etmek gerekiyor bu resimler bunun en güzel örneği bence. [url="http://imageshack.us [url="http://imageshack.us [url="http://imageshack.us [url="http://imageshack.us [url="http://imageshack.us
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: TheFahrix Asıl hayret verici olay bir Arap'ın bunu farketmesi. Araplar ne bulsa yer. Pis adamlar. bir arap olmamama rağmen katılmıyorum. oturduğum yer itibariyle haddinden çok arap var ve hiç bir pisliklerini görmedim. bizim türklerin yere attığı pakedi kaldırıp çöpe atan insanlar yani. ayrıca bilmiyorum bu sitede ırk, dil, din, zümre ayrımı olunca normal üyelere olan cezalar yönetimine gelmiyor galiba..
cracks Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX niye hemen olayi negatif bakiyonuz arkadaslar, belki bu kitkat'in yeni urunudur :D :D öyle olmalı arı parçacıklı:D
MoonLord Ya ben çikolatadan kurt çıkmasını duymuştum tabi bu kadar büyük sanmıyordum fındıktan mı geliyormuş çikolatadan mı büyüyormuş ne öyle duymuştum ayrıca firmalarda da bir madde varmış bunlardan sorumlu değillermiş sanırsam (sadece duyumlarımı söyledim olayı pek bilmiyorum)
ozman89 Orjinal Mesajı Yazan: TheFahrix Asıl hayret verici olay bir Arap'ın bunu farketmesi. Araplar ne bulsa yer. Pis adamlar. Peygamber efendimiz de Arap'tı.Sözlerine dikkat et.Düşünüp tartarak konuş.
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX niye hemen olayi negatif bakiyonuz arkadaslar, belki bu kitkat'in yeni urunudur :D eheheh:) o kadar da kötü gözükmüo zate (:
amateur Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX niye hemen olayi negatif bakiyonuz arkadaslar, belki bu kitkat'in yeni urunudur :D Ben hemen en yakın markete gidiyorum :D.