Adıgeçen 6,10GB yada daha büyük olmaz, EA biliyorsunuz Amerika şirketi yapıyor bu oyunu ve amaç elbetteki kazanç elde etmek ama, onlar için en öncelikli şey bütün oyunseverlere ve dünya çapında herkese ulaşmak..Durum yada anafikir bu olunca da bahsedilen büyüklükte olması beklenmez, daha ziyade herkes oynayabilsin diye her dönem minimum sistem gereksinimi diye konular açılır, bunları da düşünürsek geriye fazla söylenecek bir şey kalmıyor.
Benim tahminim bir önceki oyunda kaçtı sanıyorum 3.6 GB idi şimdide en fazla 4 GB olur düşmez yani 3 veya 2.5 falan olmaz 4 GB ve belki 4.5 GB en fazla bakalım ve görelim gerçi bu kadarını da beklemiyorum, hatta çok küçük bir fark olacak diye düşünüyorum.
Elbetteki bende sizlerle aynı fikirdeyim Türkiye Ligi olsun, muhtemelen de olacak inşaallah sağ gösterip de sol vurmazlar sonra Haşim Rahman'ın durumuna düşeriz korkum bu tabii ki...Hayırlısı bakalım dünyanın sonu değil geçen sene de ondan önceki senelerde de yoktu, çok fazla bir şey değişmiyor benim için Galatasaray olduktan sonra her dönem zevkle oynuyorum ne diyeyim başka..
saygılar, sabır kalmadı şu DEMO çıksa da oyalansak..