leomessi_19 bu ne:confused: :) korktum.biraz yavas:) flood da cok fazla kacmıs valla:D iyi arastırma eline saglık.
jewel_ma20 adam o kadar ugrasmis siteye bilgi vermek icin msj sayısından flood'tan bahsediyosunuz..ayıptır.. eline saglik kardesim super yazi sagol.
David3000 Arkadaşlar fifa07 gerçekten zor gibi görünüyor gerçekten görüntüler çok güzel heyecanlandırdı beni valla Türk lgiyle daha güzel olcak ihşallah.
Gökhan Bu Güzel Bilgileri Bizlerle Paylaştığın İçin Teşekkür Ederim. Flood Konusuna Gelince Biraz İyimser Davranarak Mesajların ve Resimlerin Birbirine Karışmaması İçin Böyle Bir Şekilde Yazldığını Düşünüyorum. Umarım Yanılmıyorumdur.
Immune Orjinal Mesajı Yazan: jewel_ma20 adam o kadar ugrasmis siteye bilgi vermek icin msj sayısından flood'tan bahsediyosunuz..ayıptır.. eline saglik kardesim super yazi sagol. Bilgisine lafımız yok ama buranın da bazı kuralları var değil mi?
Lvnt_Asn ellerin dert görmesin kardes harika olmus süper haberler ben cok beendim eer stad yapma felanda warsa FİFA asmısss artık n diim ya bu oyun kac gb olcaktı haberi olan warmı ben en az 5 diorum :)
David3000 Orjinal Mesajı Yazan: XI_mQQnLighT ellerin dert görmesin kardes harika olmus süper haberler ben cok beendim eer stad yapma felanda warsa FİFA asmısss artık n diim ya bu oyun kac gb olcaktı haberi olan warmı ben en az 5 diorum :) Bence 7,5gb diyorum çünkü fifa06 4gb filan galiba çok özellik geldiğine göre bu kadar ancak diyorum
MateJa fifa06 daki 4 gb tın en az 2gb tı zaten spikerlerdi. Tek 1 spikerle birlikte 1,700 mb falan oluyodu. Fifa07 de boyut olarak fazla farklı olmaz bence
Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: AkRaP fifa06 daki 4 gb tın en az 2gb tı zaten spikerlerdi. Tek 1 spikerle birlikte 1,700 mb falan oluyodu. Fifa07 de boyut olarak fazla farklı olmaz bence gecer bence ya 6 dan yüksek olur eger bu arkadasın dedikleri warsa oyunu cok akıllıca yapmıslar gibi görünüo cünkü ya stad yapma olayı warmıs bi kere roni lerin faceleri acaip benzio eger öleyse gercekten muhtesem ben 6 dan yüksek olur diorum kısaca
Sezo1905 yusuf çalışma güzel ellerine sağlık;) ben gb konusunda sezai abinin dediği gibi geçen sene 2gb spiker yer kaplıyodu.bu sene yeni özellikler ne kadar eklense de eski özelliklerin bazıları da silinmiş olacaktır.bence 7,5 gb biraz fazla gibi çünkü dvd romu olmayanlar için 7 ile 10 cd arasında falan olur. ki bence böyle şey yapmazlar
ozon Orjinal Mesajı Yazan: AkRaP fifa06 daki 4 gb tın en az 2gb tı zaten spikerlerdi. Tek 1 spikerle birlikte 1,700 mb falan oluyodu. Fifa07 de boyut olarak fazla farklı olmaz bence sadece spiker değildi çok büyük bi kısımda multimedyaydı düşünün o kadar kalitede videoların boyutunun kaç olacagını süpkerlerde dahil oldumu oyunun ea nın her ihtimale karşı alınacak bişi olmasına çalıştığı yani geçen sene bu tür eğlence kısmında durduğu bir gerçektir umarım bu sene ki fifa böyle olmaz
The Patriot Bu bir flood rekoru olmalı :) Neyse verdiğin bilgiler için sağol bu sene sanki face yapma stili değişecek gibi geldi ama hayırlısı :)
FatihSultanTekke Öncelikle sağol dergideki bilgileri bizle paylaştığın için.Stadyum işine gelince.Büyük ihtimal Fifa Manager sistemi uygulanacak.Stadı siz yapmayacaksınız.Aynı Aziz Yıldırım :D gibi yeni tribünler yapacaksınız. Ayrıca resimlerin birkaçını yayınlamıştı EA.Çalışmaların devam etmesi dileğiyle...