Taraftar idmanlara baklava getirsin.
Bir de yeni oyunculari havaalaninda karsilasinlar, oyuncu moral olarak *Superb* ile baslasin.
Ama kotu gidisatta da kulubu bassinlar, maclari arkalarini donerek izlesinler falan.
Arada bir taraftarlar sahaya girsin. Greenpeace'ciler, boluculer falan. Bir de bazen ciplaklar giriyor, o da olsun. Bir de kendini gol yapan bir mal var, o da kodlansin.
Hasan Sas ve Ayhan'in hakemle olan munasebetleri gercege yaklastirilsin.
Mesalelerin dumanindan sahayi goremeyelim.
Alpay'in oldugu kulupte ozel dovus kismi kodlansin. Judo, boks ve futbol branslari icin ayni anda mucadele etsin, bu da kondisyonunu etkilesin.
Maclari Ercan Taner sunsun. "San Siro'yu bilenler icin soyluyorum, deniz tarafindaki kale"
Turkiye'de medya oyuna %80 etki etsin. Sansal & Erman olsun.
Alen kodlansin, uclu cektirsin mactan once, rakip oyuncular maca moralman cokmus olarak baslasin.
Mac oncesi "Farkli renklerin dostca mucadelesini birlikte yasayalim.. Nirinirniiin niriniriniiinn.." olsun.
Mac sirasinda sol altta "OK" tusu olsun, basinca farkli acilardan maci seyredelim.
Coca-Cola macin yildizi olsun. Spiker her 5 dk'da bir hatirlatsin.
Bir de Besiktas maclarinda, mactan sonra tribunler bosalmasin, "Vallahi cikmam cikmam, billahi cikmam cikmam" seklinde tezahuratlar duyulsun.