AleXsandro1907 ben de özür dilerim :)bu arada facepack güzel olmuş eline sağlık .özellikle adriano thuram ve owen ı çok beğendim bi de D'Alessandro.resim için ayrıca teşekkürler
YouNg_pLaYbOy punisher face lerin mükemmel olmuş cok beğendim.emeğe değmiş yani.benim oyunuma ; ronaldinho,ballack,lampard,eto,c.ronaldo,ronaldo,delgado,hakan şükür ve adriano nun face linkleri lazım sende varsa yazar mısın_?_??_?
_THE_PUNISHER_ saolun yorumlar için ben şu an için link vermiyorum kendimi geliştirmem lazım daha yolum başındayım ve işte beni uğraştıran 5 kez üstüste yaptığım ronaldinho Baptista |Real Madrid
AleXsandro1907 biraz daha iyi olmuş ama yine bi garip yaw:D yine ağzı yamuk:D ama hoş olmuş eline sağlık | ağzında sorun var gibi diğer yerleri güzel olmuş
_THE_PUNISHER_ ağzını yamukluğu gülüşünden dolayı oyunda harika duruyo gerçekten saol yorumun için ;)