_THE_PUNISHER_ BEN PUNİSHER herkes bilir beni az çok :D facelerimi burada da yayınlıycam Mert Nobre | Beşiktaş JK Terry | Chelsea FC YAKINDA YENİ TERRY EKLENECEKTİR!
_THE_PUNISHER_ L.Thuram | FC Barcelona BU FACE İLE BİRLİKTE FACE SS'lerini ARTIK BÖYLE VERCEM ARK.LAR Adriano | FC Internazionale
deydey34 çalışmaların çok güzelmiş bunlar nerden yuklencek bi adres verirsen sevinirim abii sana iiiiii çalışmalarrr
_THE_PUNISHER_ saolasın yorumun için bunların download linki yok ama istediğin facelerin linkini veriyim ;)
deydey34 bu faceleri koyduğun için sana teşekkür ederim abii ben terry ile thuram ın linkini istiom bi zahmet verirsen sevinirim
xxxxxxxxxxxxxxxx Screen'de sharpen vermişsin yazılardan bile belli yani normal face screen deki gibi kaliteli olmuyor!
_THE_PUNISHER_ hmm beware şu terry'de ööle bir hata yapmıştım evet ama bir daha olmayacak ;) onu da çok önce yapmıştım ;) gene de kaldırayım facei ;)
_THE_PUNISHER_ koyamam!!! arkadaş konuma girmişin bişeler yazmışın eyvallah ;) insan bir yorum yapar iyi ya da kötü bu konuya bunun için giriceksen isteme benden bişe! :mad:
Makaay Senden insanca bir şey isteyenlere sende güzel karsılık ver.Burası calısmalarımızı yayınlama alanı,kimseyi azarlayıp,asagılama alanı degil!..
alexandro06 punisher facelrin fena degil.yanliz bmplerde daha cok calıs bence..bide nobrenin kafa yapısı olmamıs,bide burnu,facelerinde en iyisi owen olmus.
_THE_PUNISHER_ Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Senden insanca bir şey isteyenlere sende güzel karsılık ver.Burası calısmalarımızı yayınlama alanı,kimseyi azarlayıp,asagılama alanı degil!.. ama ne olursa olsun ben burada çalışmamı yayınlamışım bir kişi çalışma için değil de başka bi şey için konuma cvp yazmamalı özel mesaj da atabilirdi :rolleyes: ama gene de kusura bakmasın biraz sert çıkıştım gibi bu arada yorumlar için saolun ;)
AleXsandro1907 madem küçük bir isteğim büyük bir mesele haline geldi o zaman mesajımı siliyorum. zaten face ini beğenmesiem yaptığın resmi neden istiyim ki ortalık adriano resimleriyle dolu sadece hangi resimle yaptığını merak etmiştim.bu kadar sert çıkacağını tahmin etseydim emin ol ki yazmazdım.
_THE_PUNISHER_ neyse neyse ya bırakıalım biraz sert çıktım özür dilerim :( EVET İLK FACEPACKIM HUZURLARINIZDA ARKADAŞLAR DOWNLOAD LİNKİ DE ALTINDA!!! okilikan nobre facepackta yer alıyor sana tavsiyem facepackı indir ;) DOWNLOAD FACEPACK