The Patriot **Maçı da alırız o pankartı da alırız Dinamo Kiyevlilerin bi tarafına monte ederiz hiç şüpheniz olmasın **
Brooklyn_Nets o gn o stadı inleteecezzz onlarıı stadtan cıkartmaaczz... bz inanıorzz... gorsnler bombalama nası oluooo!!! :mad:
LENNOX Goruyorumki Kiev taraftarlari sizi iyi gaza getirmis, sahada maf edek derken sonra tepeke takla gitmeyinde...
Lvnt_Asn Bu serefsizler için "SALDIR FENERBAHCEM" görecekler bakalım 55 bin kisi neler yapar onlar dinamo kievli ise BİZ ÖLÜMÜNE FENERBAHCELİYİZ maca gitmek sart oldu **BURASI KADIKÖY BURDAN CIKIS YOK**