Eheheh bir arkadasim dedi bunu..
"Laleli'de Kurtlerin s....tigi Ukraynalilar'a bakin... Shevchenko, Shovkovsky, hepsi bizim cocuklarimiz" :D
[Bunun icin de bir futbol forum cezasi almam umarim? fenerbahce aleyhine birsey demedim. Valla. Onceden "Tumer zamaninda 'g.toglani fener' diyordu" dedim diye ceza almistim da.