Orjinal Mesajı Yazan: orkunbjk
Makaay sanırım Haluk Ulusoy'un açıklamalarını dinlemedin. Nobre Ve Yattara'nın vatandaşlık başvurusu, Önceki federasyonun aldığı bir karardaki açık yüzündenmiş. Haluk Ulusoy mevcut durumu kısıtlama getirecekmiş. Aziz Yıldırım'ın SCN şubesi gibi rakiplere atıp tutmakla olmuyor bu işler. Nobre'inin başvurusu Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer tarafından onaylandı. Şimdi diyeceksin o da Beşiktaş'lı ama neyapalım kader.
Eminim sen de Nobre ve Aurelio'nun milli takım için büyük şans olduğuna inanıyorsundur.
Eski federasyonun avukatını tanır mısın? Şekip Mosturoğlu diye bir adam.Kendisi suan fenerbahce yönetiminde asbaskanlık yapmakta ve klübün hukuki işleri ile ilgilenmekte.Sence eski federasyonun bu olaylarının birebir içinde olan bir adam böyle bir acıktan haberi varken fenerbahce yabancı kontenjanını bosaltmak için nobreyi gönderir mi?
ikinci olarak istediğim gibi yorumlarımı yaparım kurallar dahilinde,sen veya sen gibilere laflarım batacak diye günümün büyük cogunlugunu basında gecirdigim ve birinci yönetici oldugum sitemde yorumdan kacacak degilim.ve ben daima destekli konusurum,baskaları gibi işkembe-i kübradan da atmam.işine gelmiyorsa yapacagın şeyde cok basit...
son olarakta nobre ve aurelio elbette yararlı olacaktır milli takıma,ama konu bu degil...