Evet tebrik ediyorum murat aksu ve babası abdülkadir aksuyu.2 günde cok güzel paketleyip servise hazır ettiler olayı.fenerbahce kanunlar cercevesinde yapmasına ragmen haftalarca bekledi,ama iş besiktaslı oyuncuya gelince 2 günde hazır edildi,olay besiktas fener degil tamamen iç işleri bakanlıgının ve içişleri bakanının oglunun olayıdır.simdi bundan sonrası önemli;bakalım her milli takımında oynamayan oyuncu ülkeye katkı saglayabilir maddesindeki acıkla türk statüsüne gecirilecek mi,yoksa bu olay nobreye ve besiktasa bir kıyak olarak kalacakmı? umarım ilk dediğim olurda türk futbolu seneler önce bir gecede didier six'in dündar siz,Mersed Kovacevic'in mirsad güneş oldugu zamanki gibi kara bir leke daha kazanmaz...
ya ülkemiz yabancı futbolcu cöplüğüne dönecek,ya da bu olay besiktasa bir kıyak olarak kalacak
ya devlet basa
ya kuzgun lese demekten kendimi alamıyorum bu arada...