Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: Cesc FIFA 07 çıktı mı da bunu tartışıyosunuz? ihtimaller uzerinde konusuyoruz.bilmem ne dersin bu ise. zaten ingiltere liginin en iyi olacagı ihtimalde degil.kesin.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: Cesc FIFA 07 çıktı mı da bunu tartışıyosunuz? ihtimaller uzerinde konusuyoruz.bilmem ne dersin bu ise. zaten ingiltere liginin en iyi olacagı ihtimalde degil.kesin. Başlığı oku da konuş. "olabilir" veya "olur" yazmıyo. En iyi lig hangisi yazıyo.. Sen ne dersin bu işe???
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Cesc FIFA 07 çıktı mı da bunu tartışıyosunuz? ihtimaller uzerinde konusuyoruz.bilmem ne dersin bu ise. zaten ingiltere liginin en iyi olacagı ihtimalde degil.kesin. Başlığı oku da konuş. "olabilir" veya "olur" yazmıyo. En iyi lig hangisi yazıyo.. Sen ne dersin bu işe??? dikkatsizlik derim.mesajımda "ihtimaller uzerinde konusuyoruz" degil de,ihtimaller uzerinde konusuyorum" yazmadıgım icin;)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Cesc FIFA 07 çıktı mı da bunu tartışıyosunuz? ihtimaller uzerinde konusuyoruz.bilmem ne dersin bu ise. zaten ingiltere liginin en iyi olacagı ihtimalde degil.kesin. Başlığı oku da konuş. "olabilir" veya "olur" yazmıyo. En iyi lig hangisi yazıyo.. Sen ne dersin bu işe??? dikkatsizlik derim.mesajımda "ihtimaller uzerinde konusuyoruz" degil de,ihtimaller uzerinde konusuyorum" yazmadıgım icin;) Ben ilk mesajımda niye tartışıyosun yazmadım ki...
RuBeLLiOuS bence la liga en iyisidir baksanıza istatistiklere. uefa yıda la ligadan bir takım aldı şampiyonlar liginide bu açıkca her şeyi söylüyo