David3000 Bence arkadaşlar şu anda en iyi olarak ingiltere premier lig önde görüküyor sizin düşünceleriniz.
morinho premier lig tabikide özellikle juventusun küme düşmesinden sonra seri b de güsel bir kariyer başalatılabilir ispanya ligide tabiki güsel olucak
tsu ölmüne turkcell süper lig ingiliz takımları zengin bizimgilerde zengin olsa coşar lih "ALEM BİTER ORTAM BİTER HAYAT BİTER ÇARŞI BİTMEZ" BURASI BJK ALAYINA GİDR
morinho turkcell süper lig hiç bitmesin!!! Turkcell süper lig hep böyle bitsi gs Champions Forever Ua !!!
Claws BENCE GERMAN BUNDESLİGA EN İYİ OYUNCULARI BARINDIRIYOR VE HERAN HERKES ŞAMPİYON OLABİLİYOR PODOLSKİ,DEMİCELİS,SCHNEİDER,DEİSLER,KLOSE,KLASNİC,MAKAAY,D'ALESANDRO,KAHN...
The Patriot **TSL demeyi çok isterdim ama kesinlike FA Premier Ligi olacak.En azında 2006 da öyleydi**
FifaMen beyler en sağlıklı kararı oyun çıkınca vericez bence,oyun çıkmadan bu kadar şey biraz abartı.
husogin Orjinal Mesajı Yazan: fifamen beyler en sağlıklı kararı oyun çıkınca vericez bence,oyun çıkmadan bu kadar şey biraz abartı. aynen katılıyorum capello madride giti mesele türkiye ligi çıkıyo oynamadan hiçbirşey diemeyeceğim dereyi görmeden paçayı sıvamayalım
XII **Ohoo beyler siz kendinizden geçmişsiniz.İsapnta İtalya Almany İngtere gibi ligler varken Turkcell Super Ligden bahsediyosunuz.Hem daha oyun bi çıksın ozamn karar veririz.En mantıklısı bu..**