Santos'da oynarken mükemmel oynuyordu ricardinho ve diego(porto'daki şu an werder'de galiba) ile libertadores kupasını kazanmışlardı hatırlıyorum corinthians'ta ise bütün futbolcular kötü bu sezon buna en uygun örnekte tevez'i gösterebiliriz takımın en önemli yıldızı o bile formsuz
Alex'le karşılaştırma yapılmamalı oynadığı futbolla alex'i milli takımdan kesmiş olabilir.eğer uyum sağlarsa ve uefa'daki maçlarda iyi performans gösterirse alex'den daha iyi olduğunu bi daha kanıtlayabilir