David3000 Orjinal Mesajı Yazan: osfb yok yaw bazen önce korsan çıkıo Kardeş sen hiç gördünmü orjinal oyun çıkmadan korsanın çıktığını adamlar orjinaldan yapıyo korsan oyunu:D