titan_is_hacked Arkadaşlar ben bu konuyu 13 ağustosta açtım girdiğim bi sitede fifa 2007 için gün sayılıyodu ve 46 gün kalmıştı inanmazsanız linki weriim sizde bakın http://www.breamster.com/
..Nicklas.. arkadaşlar oyun zaten erken çıkıyor siz daha ne istiyorsunuz eskiden ekim-kasım gibi çıkardı;)
FLoRaSaN e tabi okul zamanı çıkarırılar.millet ders çalışmasın uyusun bilgisayar başında die.. babamdan alıntıdır:D ama harbi çok geç ya..
..ogalican.. Orjinal Mesajı Yazan: morinho çıktığı anda hemen netten sömürücem sabırsızlanıorm artık :( rip'i yapılası ohoooo :) 3 gb dan fazla boyutlardadır indirmeye dayanamaz modemin kırılır :P
Ferman31 http://uk.media.pc.ign.com/media/842/842307/vids_1.html buna bakın gameplay ler var. konuylada alakası yok doğru:)
lempen Çıkmasına 1 hafta kala torent sitelerine düşer. Böyle olursa belki de korsanı orjinalinden önce çıkar.
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: fifamen ben çıldırıcam dayanamıyorum artık beklemeye yaaaaaa eskiden ekim-kasım gibi çıkardı ya bu senede öyle olsaydı:eek: ;)