bu yarışma bugüne kadar 4 kez yapıldı.bence 16 kez daha yapılsın ve 20 ye tamamlansın.sonra yapılan 20 yarışmanın birincileri arasında son bir kez bir yarışma daha düzenlensin(aynı golleriyle katılmaları şart olmasın).eğer bir kaç hafta aynı kişi birinci olmuşsa,ozaman o haftanın ikincisi son yarışmaya dahil edilsin.sonuçta bu 20 kişi arasında bir oylama yapılsın.kazanana da pes 6 cd si verilsin(oyun ne zaman çıkarsa tabi).şunu söyleyim orjinal cd fiyatlarını bilmiyorum.eğer abartılı bi şeyse hiç dikkate alınmasın.ama makul bi fiyat olursa bence düşünülmeli.
süper lig tahmin oyununda orjinal forma veriliyo.bunda da ödül niye orjinal cd olmasın pes6 nın.bu sadece benim fikrim ve dikkate alınırsa fena olmaz
ama dediğim gibi orjinal cd fiyatlarını bilmiyorum.eğer çok pahalı bi şeyse zaten hiç dikkate almayın bu fikri.başka makul ödüllerde olabilir.maksat rekabeti yaşamak ve katılımı çoğaltmak