oy veren herkese teşekkür ederim.yeni bir yarışma,yeni goller,yeni oylar vs.
inşallah devam eder bu eğlence...
RoNaLDo7_17'nin golünü görünce duygulandım.aynı tip golü bende eski yarışmada göndermiştim.ve o yarışmada o golden bir tane daha vardı.tabiki ikimizde hiç oy alamamıştık.kötü bir gol değil.kolay da atılmıyor yani.biz o zaman oy alamadık bari o oy alsın da bu gollere de oy verilsin diye ona oy veriyorum ;)
(yine kötü gol yok,herkesi tebrik ederim)