Orjinal Mesajı Yazan: emirhan__17
ferman 31 yeni üyesin die bişey demiyorum akıllı konuş hem arkadaşlar resim ii olsa facemi yapıyor hemen kıskanma
beyler konuyu dağıtmayın burda biri bi uğraşını sergiliyo ona saygı göstermeniz gerekir
emirhan__17 sana gelince sen kimsenin ne yeni olduğuna nede eski olduğuna karar werebilirsin hem sende eski sayılmazsın 1 aylık üyesin ayrıca ferman31 senden daha eski bi üye ve resmini yaparım dien bir facemakerın konusuna koy her face konusunda senin resmini görmekten bıktım bu arada
burda herkes herkese akıl werirse adminler ne iş yapacak konuya we emeğe saygı beyler...