Ferman31 tebikler harika ama bi kişi m.yozgatlı yapmıyo ya.en iyi sen yapıyon bi yapsan diyom.güzel olur dimi.
fenerli_serkan saolun arkadaslar yorumlar için.ferman resimverirsen yapim yozgatlıyı bende onuyapmak istiyodum ama bi türlü resim bulamadım walla.emirhan bu resimden face olmazki hem kalitesiz hem uzak olsa da cok kotu olur kendini öyle görmeni istemem:D:D FERDİNAND
the_lermi Orjinal Mesajı Yazan: fenerli_serkan kardes o Forma patch te war bulabilirsin sende ;) UPDATEE kardeş hangi patchdan bahsediyosun link werebilirmiisn
fenerli_serkan yorumlar için saolun ..oncedende solemistim arkadaslar baska bi sitedeki tsl pack için calısıoz o nedenle link veremicem
the_lermi Orjinal Mesajı Yazan: fenerli_serkan Orjinal Mesajı Yazan: _wolff_ face resmi koysam o facei yapıp linkli olarak varebilir misin?Sadece uğur boral ugur boral yapmak istiyorum ama resim yok sen koy resmi ben yapiiim.