oyum c o n q e r o r'a.. çok şık bir gol ;)
video da çok güzel gerçekten.. ellerine sağlık gökhan'ın.. bi dahaki video hakkında bir önerim var.. bi köşeye SCN-Tv logosu koyalım =)
alttaki gibi bir şey olabilir.. tabii ki o beyaz zemin kalkacak biraz da transparan olacak logo.. şık durur=) montaj programıyla aram iyi okuldan dolayı.. radyo-tv okuyorum.. ulead video studio kullanıyorum.. bi dahaki videoda yardımcı olabilirim, scn-tv konusunda özellikle.. daha değişik logolar tasarlanırsa daha güzel şeyler çıkar.. bunu örnek olarak yaptım sadece.. "yaa gereksiz bişey, salla gitsin." de diyebilirsiniz sadece bi öneri benimki =D arkaya da champions league, ntv'de bir zamanlar çıkan premier league ya da şimdi çıkan la liga müziğini falan koyarız gaz olur =P
