Ben ne yazdigimi iyi bilirim, gereksiz birseyler de yazmam merak etme sen.
Adi sani duyulmamis adamlar niye Milli Takim'da oynasin ki? Her yabanci Milli Takim'da oynayacak diye bir kural mi var? Fatih Terim sirf yabanci oldugu icin mi oynatacak onlari? Pek sanmiyorum. Kalite her zaman once gelir. Hele, Fatih Terim gibi bir hocanin gozunde.
Bu arada, olaya sadece Besiktas'tan bakmayin diyorsun da, Besiktas'in yoneticisinin akrabasi x,y,z diye olayi Besiktas'a indirgeyen de sensin. Zaten Nobre'nin milli olmasini sen de istiyorsan niye konusuyoruz, niye tartisiyoruz ki? Senin cekemedigin, isimisiz yabancilarin Turk futbolunu ele gecirme tehdidi degil -ki oyle birsey de olamaz-, Nobre'nin BESIKTAS formasi altinda Turk olmasi. Nobre fenerdeyken, 2,5 senede Turk yapilsa, merak ediyorum ayni tepkiyi verir miydin..
Su 3 yeme meselesini de soyleyeyim, aradan ciksin..
Besiktas o sene, her macta 1-2 oyuncusu cezali duruma dusurulerek her maca eksik cikmasi saglanmisti. Ve fb macinda da defansin belkemigi Ronaldo, onceki Konya macinda gordugu sacma sapan bir sari kartla cezali duruma dusurulmustu. Ve takim, 18.haftadan beri, her mac onune cikan engellerden dolayi bitap dusmus, yorgun bir vaziyetteydi, ve moralman cokmustu. Mac da 31. haftadaydi. Hatta 25 Nisan 2004'tu. 25 Ocak'tan 25 Nisan'a 3 aylik bir sure var. Bu sekilde engellenmis, onu kesilmis, eksik birakilmis bir takim o 3 ayda coktu ve cokusun son noktasi fenerbahce maciydi. O maci da yenin artik degil mi? Besiktas o sene engellendi, fenerbahce kollandi. Bunu kimse inkar edemez. Eger, tarafsiz gozle bakip da ikna olamayan varsa yazik derim. Isterse de o sene yapilan herseyi teker teker sayarim. Neyse, konunun disina cikildi, pardon.