Futbol oynayıp para kazanmak için ülkemize gelen bir yabancı eger 5 sene aralıksız bulunursa ülkemizde bu bir nevi baglılıktır,ayrıca yine bir yabancı futbolcu bir ülkede 5 sene aralıksız ikamet ederse,oranın insanına,kültürüne alışır,dilini ögrenir,adetlerini ögrenir ona göre yaşar esas olarak baglılıktan kastım buydu.Elbette bir yabancının vatan aşkıyla,bayrak askıyla yanıp tutusmasından bahsetmiyorum.Lafı dogru anlarsak,daha dogru yorumlar yapabiliriz bence...
Senin için milli takım adına savaşması yeter,doğrudur da bu işin birde kanunu var,anayasası var bilmemnesi var sende farkındasındırki.Türkiyeyi 'kendi milli takımında oynamamıs ama türk sayılacak futbolcu cöplüğüne" cevirmemek için böyle bir karar verilmemelidir.nobrede oynasın 5 sene sonra gecsin vatandaslıga bu kadar basit.Önceki mesajınla alakalı olarak,torpilden kastım ise malumundurki içişleri bakanının oglu besiktas yönetiminde.ve babasının imkanlarınıda cesitli sekillerde kullanmakta(mac esnasında polisleri istediği şekillerde yönlendirmek vs).bu sebeple türk futbolunu geriye götürecek böyle bir karar cıkarsa da kimse şaşırmasın demek istiyorum...