Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17
Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73
Yaw herkes isaksson'u övüp duruyor bi denemek nasip olmadı.
+1905 ben de hiç almadım,özellikleri de çok ii değil ama bu oynda özellikleri çok iyi olmayıp da neler yaptığını gördüğümüz çok oyuncu olduğundan bi denicem..Bruno'yu satıp ya onu ya da akinfeev i alcam...
Herkesi ben hiç duymadım ama, Isaksson'u heryerde ben övüyorum. Adam duvar gibi ya, geçit vermiyo. Tek başına birsürü maç kurtarıyo.
Stoper önerimde van Buyten. Yaşı biraz ilerlemiş olmasına rağmen süper bi adam. Marseille'de bendeydi. İyi bi paraya Valencia'ya sattım.