Immune Savunma ve önündeki libero yeter..Hangi tür savunmayla ne kadar gol yediniz..Biliyorsunuz oyunda savunma çok önemli...
Ozan JK halim kurtuluş-Kolo toure-gonzalo rodriguez-patrice evra Macherano-Jean II Makoun bu defansla şu an 37 maçta 8gol yedim
Cesc Marseille: DR: Rafinha DL: Deschacht DC: Fernando DC: Mexes DM: Sivok (Mascherano) 27 gol yedim sezon boyunca(38 maç) Bu inanmayanlara ss: Buda taktik:
Batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Marseille: DR: Rafinha DL: Deschacht DC: Fernando DC: Mexes DM: Sivok (Mascherano) 27 gol yedim sezon boyunca(38 maç) Bu inanmayanlara ss: Buda taktik: Oooooo Deschacht harika abi yaa ama benim en iyi 4'lüm. dr-İraola dl-Grosso(Fabio aurelio-del horno) dc-Terry dc-Lucio 43 maçta 6 gol yedim bu savunmayla ve bir diğeri ön libero kullanmam.
Immune Yaa ben Deschacht'ı çok büyük umutlarla GS'ye almıştım.Ama savunmamın göbeği problemli olduğu için hep orda oynattım beklediğim verimi alamadım..Acaba göbekte oynattığımdan mı?
Batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Yaa ben Deschacht'ı çok büyük umutlarla GS'ye almıştım.Ama savunmamın göbeği problemli olduğu için hep orda oynattım beklediğim verimi alamadım..Acaba göbekte oynattığımdan mı? Ewt bende bjk'ye getirmiştim göbekte bişey yapamadı ama sol kanatta muhteşemdi kanatlardan ileri çıkıp muhteşem ortalar çıkartıyodu harika bir sol kanat oyuncusu düşük itibarlı takımlar için.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Marseille: DR: Rafinha DL: Deschacht DC: Fernando DC: Mexes DM: Sivok (Mascherano) 27 gol yedim sezon boyunca(38 maç) Bu inanmayanlara ss: Buda taktik: Tabi burda en büyük pay sahibi kalecim Andreas Isaksson.
Immune Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73 Yaw herkes isaksson'u övüp duruyor bi denemek nasip olmadı. +1905 ben de hiç almadım,özellikleri de çok ii değil ama bu oynda özellikleri çok iyi olmayıp da neler yaptığını gördüğümüz çok oyuncu olduğundan bi denicem..Bruno'yu satıp ya onu ya da akinfeev i alcam...
Immune Üff lugano'ya 16 milyon dolar verdim şimdi herife İsmail YK nın son parçasını armağan ediyorum:mad: **Acil stoper lazım.Profil önemli değil oynasın yeter..**
Immune Hocam Profil önemli değil dedikte inşallah o kadar da kötü değildir..Yani biraz da profil olsun dimi:P
Immune Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73 Yok cnm bunlar iyi sana kötü adam önerirmiyim ben yaa. Haddini aşıyosun..
Immune Bir diğer konuda sıcak sohbetlerle alakalı bir mesaj(silindiği için alıntı yapamıyorum)burda da canımlı manımlı konuşmalar..İkidir saçma mesajlar atıyorsun..bu yakınlaşmaların adını da söylemeyeyim burda istersen..
Batugol73 Saçmalıyosun ordaki cnm ne anlamına geliyo hiç haberin yok herhalde cnm'ın tek 1 anlamı yok o zmn bir anne bir oüluna kavuştuğu zmn hiçmi cnm oğlum falna demez bunun anlamıdamı o :mad: :mad: :mad: O diğer sıcak sohbetler msjı ise şaka amacıylaydı eğer anlamıyosan senin kapasite sorunun beni ilgilendirmez demekki o söylemek istemediğin sözcükle senin bi ilgin war benim deil bundan emin ol her zmn dediğim gibi buraya yazma özelden at konu dağolmasın adama stoper söylüyoruz adamın yaptığına bak yaaaa insan bi tşk eder bak bu konuayla ilgili daha buraya yazma eğer kkötü bişi yaıcaksan özelden at bunu özellikle istiyorum senden ok.