Oyunu PS2 deki gibi 60fps akıcılığında oynamak için (FX6600-ATI9800 ve üzeri) CRT monitörlerinizin hz ayarını 60hz yapın.(1280&1024)Oyun PC'de PS2den daha iyi grafiklere sahip, lodmixer'le herşeyi full detay yaparsanız değişimi görebilirsiniz.LCD monitörler zaten 60 hz olduğu için 60 fps akıcılık otomatik olarak var.