Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Ya oyunda Portekiz Ligi var demi ama 2.ligi yok bi kariyer yapın Portekiz Ligi"nde.Yeni takımlar geliyomu bakın.Arkadaşlar arkadan takım gelmez ! Aynı takımlarla devam edilir... aynen hakan;)
phatuphatu ya hep daha çoğunu daha çoğunu istiyoz biri de çıkar şimdi ea in takdirine kalmış bişi iddaa lig A yı istiyoz der arkadaşlar adamlar ne gsl TSL yi yapcaklar abartmayalım hem nerde görülmüş İkinci Lig takımlarının Rest Of World de olduğu ve ya da ayrı bi bölümde adamlar onları yapacağına başka ligleri olmayan takımları yaparlar ne biliim mesela D.kiev - R.Bükreş gibi
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: enestortum belki 2.ligide koyarlar tabi canım 3.ligi de koyarlar hatta EA ye ısrar ederiz amatör kümeleri de tek tek yapar
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: c o n q e r o r Orjinal Mesajı Yazan: enestortum belki 2.ligide koyarlar tabi canım 3.ligi de koyarlar hatta EA ye ısrar ederiz amatör kümeleri de tek tek yapar :D:D Bu konu sanırım yeterince uzadı.Artık kapanma zamanı gelmiştir heralde.
..Nicklas.. :D:D **Bu konu sanırım yeterince uzadı.Artık kapanma zamanı gelmiştir heralde.** haklısın!!
amateur FIFA 06'yı almadım, bilemeyeceğim, ama dediğim gibi, eskiden hiç ikinci lig yokken bile birkaç takım yükseliyordu, ama siz seçemiyordunuz o takımları. Şu an öyle mi, hiçbir fikrim yok.
The Patriot **Fifa 2006 da yoktu 2007de de olmaz. 2. ligde 18 takım var hangi birini koyacaklar neye göre seçecekler ? Lütfen artık kapansın bu konu **
GaSgoine fifa2000de türkiye ligi varken ikinci ligden takımlar vardı.türkiye kupasında fln çıkıyordu.bnce çok amatörce yapacaklardır iki üç tane takım
erims91 büyük ihtimalle düşme olmaz.aynı takımla devam edilir.ama bu güzel olmaz bence.onun yerine 5-6 tane takım yapsınlar.düşmede yerine onlar geçsin.hem türkiye kupasına da koyarlar.ama bunlar seçilmez tabi daha önce böyle yaptıkları olmuştu.02 de 03 te fln beşiktaş, istanbul adıyla şampiyonlar ligine katılıyodu ama onu seçemiyoduk.ve kadroda doğruydu.amblem fln vardı hepsi.
David3000 21 takım olur bence küme düşmede 3 takım gelir 3 takım gider öyle olur bence yoksa hep aynı saçma olur:D