Arkadaşlar,ben birşey düşündüm. Fifa 2007 de tr liginden her sene 3 takım düşecek. Peki bunların yerine kim gelecek?(Sivasspor'un yerine Modena gelmez umarım) EA bence bu yıl 21 takım yapabilir,3 ü yedekte bekler. Tsl de küme düşen takımların yerine bu takımlar gelir. Yoksa mantıksızlık olmaz mı?Kimse küme düşmezse bence çok saçma olur.
Görüşleriniz??