Orjinal Mesajı Yazan: anatoli3492
Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay
chelsea yi bile alsan abramoviç bütün varını yoğunu satsa adriana&ibrahimovic&fred alamaz
sende 5 sene üstüste türkiye şampiyonu 2007den beri 3 sene üst üste şampiyonlar ligi şampiyonu ol bak bakalım nasıl geliyolar!fredi ilk başta aldım 38.5 milyon ibrahimoviç 61milyon adriano satılık listesindeydi 51 milyona aldım
Ya geç bunları, Türkiye'ye bide ha? :confused: Ben Barcelona'ya getiremiyodum, şimdi Marseille'yım onada gelmiyolar. 1 yıl uefa 2 yıl şampiyonlar ligini almama rağmen. Fransa ligi zaten hep benim..