JoE CoLe ---Fred---------ibrahimoviç----------adriano 4-3-3 sistem 49 maçta 149 gol gerisini siz düşünün!!
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: anatoli3492 ---Fred---------ibrahimoviç----------adriano 4-3-3 sistem 49 maçta 149 gol gerisini siz düşünün!! E tabi o kadar gol atarlar. Ama bu 3'ünü hilesiz bi takıma alamazsın. Bende hileden nefret ettiğim için hiçbir zaman böyle forvetim olamaz.
Cesc 2008-2009'dan sonra Rudy Carlier ile Stefano Chuka Okaka coşuyolar. Carlier 41 gol attı, Okaka 39 gol. Asistlerde cabası ;)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay cesc15 ss koyabilir misin:confused: 41 gol biraz uçuk geldi Olur canım bekle oyunu açayım. Sen hiç merak etme ben yalan söylemem. 63. mesajda da yazıyo zaten: http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=65272&pagenumber=7&perpage=10
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay cesc15 ss koyabilir misin:confused: 41 gol biraz uçuk geldi Olur canım bekle oyunu açayım. Sen hiç merak etme ben yalan söylemem. 63. mesajda da yazıyo zaten: http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=65272&pagenumber=7&perpage=10 sana inanmadığımdan değil bazı arkadaşlar sallıyorda o yüzden
Cesc Al ss. 39 golde var, 41 de. Onada inanın die bu bölümün ss sini aldım İlk 3 sezon takım başında ben yoktum, Barcelona'yı yönetiyodum. İnandınız mı? 90 gol atanlar varken bana ss sizde inanılır zaten
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Al ss. 39 golde var, 41 de. Onada inanın die bu bölümün ss sini aldım İlk 3 sezon takım başında ben yoktum, Barcelona'yı yönetiyodum. İnandınız mı? 90 gol atanlar varken bana ss sizde inanılır zaten tamam kızma:D
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Al ss. 39 golde var, 41 de. Onada inanın die bu bölümün ss sini aldım İlk 3 sezon takım başında ben yoktum, Barcelona'yı yönetiyodum. İnandınız mı? 90 gol atanlar varken bana ss sizde inanılır zaten tamam kızma:D Kızmadım, yalan söyleyip söylemediğimi ispatladım :rolleyes:
JoE CoLe Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Orjinal Mesajı Yazan: anatoli3492 ---Fred---------ibrahimoviç----------adriano 4-3-3 sistem 49 maçta 149 gol gerisini siz düşünün!! E tabi o kadar gol atarlar. Ama bu 3'ünü hilesiz bi takıma alamazsın. Bende hileden nefret ettiğim için hiçbir zaman böyle forvetim olamaz. yaa ilk başta chamakh fred evandro vardı sonra 3sene şampiyonlar ligi şampiyon oldum chamakhla evandro gitti ibrahimoviç adriano geldi!HİLE YAPMAYALIM YAPANLARI UYARALIM OYNADIĞIM OYUNDA TEK HİLE BİLE YOK!
Cesc Vay be İbrahimoviç'le Adriano aynı anda gelmiş hemde. Bende kaç yıldır şampiyonlar ligini alıyorum, Cristiano Ronaldo'yu takımdan ayrılmak isterken alabildim ancak ve 68 milyon $'a ve takımın finansı çöktü resmen. 1-2 oyuncu satmak zorunda kaldım. Anca toparlanabildim. Sana 250 milyon $ gerekir en az ikisini alabilmek için.
JoE CoLe evandroyu 61milyona sattım yil olarak da 2010dayım lütfen evandronun parasıyla ibrahimovici aldım adriano huysuz adam zaten 51 aldım onu satılık listesine koymuştu inter aldım biriken param wrdı
..Nicklas.. chelsea yi bile alsan abramoviç bütün varını yoğunu satsa adriana&ibrahimovic&fred alamaz
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Al ss. 39 golde var, 41 de. Onada inanın die bu bölümün ss sini aldım İlk 3 sezon takım başında ben yoktum, Barcelona'yı yönetiyodum. İnandınız mı? 90 gol atanlar varken bana ss sizde inanılır zaten inandım inandım tamam cesc15 abey:D
JoE CoLe Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay chelsea yi bile alsan abramoviç bütün varını yoğunu satsa adriana&ibrahimovic&fred alamaz sende 5 sene üstüste türkiye şampiyonu 2007den beri 3 sene üst üste şampiyonlar ligi şampiyonu ol bak bakalım nasıl geliyolar!fredi ilk başta aldım 38.5 milyon ibrahimoviç 61milyon adriano satılık listesindeydi 51 milyona aldım
amarenash bnce ibrahimovic ve adriano zaten su an itibariyle inter ibrahimovici kadrosuna kattı hadi hayırlı olsun...hemde 17 milyon sterline
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: anatoli3492 Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay chelsea yi bile alsan abramoviç bütün varını yoğunu satsa adriana&ibrahimovic&fred alamaz sende 5 sene üstüste türkiye şampiyonu 2007den beri 3 sene üst üste şampiyonlar ligi şampiyonu ol bak bakalım nasıl geliyolar!fredi ilk başta aldım 38.5 milyon ibrahimoviç 61milyon adriano satılık listesindeydi 51 milyona aldım bide bunları tsl e getirsin dimi?
JoE CoLe Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay Orjinal Mesajı Yazan: anatoli3492 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay chelsea yi bile alsan abramoviç bütün varını yoğunu satsa adriana&ibrahimovic&fred alamaz sende 5 sene üstüste türkiye şampiyonu 2007den beri 3 sene üst üste şampiyonlar ligi şampiyonu ol bak bakalım nasıl geliyolar!fredi ilk başta aldım 38.5 milyon ibrahimoviç 61milyon adriano satılık listesindeydi 51 milyona aldım bide bunları tsl e getirsin dimi? ya ben cm2 den beri oynuyorum öğrendim oyunu sen tecrübe kazan da gel tamam mı?ben bunları hilesiz yaptım we tsl de 33 galibiyet 1 beraberlik aldım konuşma!!!!!!