MateJa Ya şu gollerden sonra anons yapan herif kim yaa. Adamda iğrenç bi ses var. O değil FIFA ya güzel malzeme çıkaramıyoz yaa :)
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: AkRaP Ya şu gollerden sonra anons yapan herif kim yaa. Adamda iğrenç bi ses var. O değil FIFA ya güzel malzeme çıkaramıyoz yaa :) HopDedik Ayhan olması lazım :)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Carrusca oynuo mu ? :) Oynamıyo Galatasaray niye iyi oynuyo sanıyosun..
Venom Arda ve 4-0 Gereksiz tartışma yaratmayın. *Fenerbahçe de 1. torbada olsaydı basit ekiplerle karşılaşabilirdi.*
LuNaT1C şok içindeyiz 4-2:S ya noluyoruz ya inanamıyorum 1 dk içinde böle bir takımdan 2 gol nasıl yenir ya:mad:
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: shevascetic277 galatasaray taraftarı maçı bıraktı yine Fenerbahçeye küfür ediyor..çok yazık... Allah'ın sopası yok tur için yeter bu skor...
LuNaT1C 5-2 oldu ya arda süper yaa edit: maç bitti 5-2 iyi bare arda bu maçta süperdi ya dediğim gibi