Venom Arda mükemmel oynuyor, Hakan da çok iyi, Sabri oldukça hırslı. Taraftarlar da süper;) (Anket sonucu mükemmel:)) Hakan'a yapılan bariz faulü(hatta kırmızı kart bile çıkarılabilirdi) çalmadı hakem.:mad:
LuNaT1C fener maçındaki hakemde bir çok pozisyon vermedi bu maçtada:mad: ya cimbom çok kaçırıyor ya:( golllllllll 2-0 ardaaaa süperrrsinnn sabrinin şutu üst direk ah beee ilk yarı bitti ya 5-0 olmalıydı ilk yarı ya
Venom Arda mükemmelsin.. 2-0. Geleceğin büyük yıldızlarından olacak Arda Turan. DipNot: Hakan Şükür de bugün çok iyi oynuyor. Defansa geliyor ve çok hızlı ileriye çıkabiliyor.
The Patriot Niyeyse bütün hakemler biz Türklere karşı bi acayip maç yönetiyorlar. Edit : Ben mesajı yazarken 2-0 olmuş.Umarım devamı gelir.
Cesc Aslanım Arda... Ankaraspor oynayan sadece Arda ve Ilic vardı. 2'side gollerini attılar. İlk yarı bitti
theboy ewt beyler ya cimbomum süper oynuo özellkle arda mükemmel bu adamı 3senedr ndn hiç kadroya bile almıolardı ya en aznınd geçen sene ooynatablrlerdi... haydi cimbomum resital beklioruz 2.yarı ;)
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: PeShAyAt avrupada Gs-Fb farkı işte Hayır Mlada Boleslav - Dinamo Kiyev farkı
Tearaway bu taraftarla yapamıycağımız hiç bir şey yok bence yeterki herzaman böle olsunlar.. bu arada ardanın üstüne düşülmeli ya mükemmel bi yıldız doğuyo bence oyun stilini cok beğendim
Frostmourne Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: PeShAyAt avrupada Gs-Fb farkı işte Hayır Mlada Boleslav - Dinamo Kiyev farkı Hatta Dinamo Kiyev - Dinamo Kiev farkı
theboy Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: PeShAyAt avrupada Gs-Fb farkı işte Hayır Mlada Boleslav - Dinamo Kiyev farkı Hatta Dinamo Kiyev - Dinamo Kiev farkı zuhahaha :D:D hatta Dinamo Kiev - Dynamo Kyev farkı zuhahaha :D:D
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: PeShAyAt avrupada Gs-Fb farkı işte Hayır Mlada Boleslav - Dinamo Kiyev farkı Hatta Dinamo Kiyev - Dinamo Kiev farkı Hayır üstüne basa basa söylüyorum Dinamo Kiyev - Mlada Boleslav farkı