Futbolculara, Ukrayna’ya hareketten önce, “Kiev’i eleyin, primi merak etmeyin” mesajı iletildi. Katılım payının bir bölümü prim olarak dağıtılacak. Miktar ise rövanştan önce belirlenecek
UEFA’dan gelecek para
Dinamo Kiev’i elediği taktirde adını Şampiyonlar Ligi’ne yazdıracak olan Fenerbahçe’ye, bugünkü ilk maç öncesi yönetimden prim dopingi geldi. Ukrayna’ya hareket öncesi, Sarı-Lacivertliler’e yönetimin, “Kiev’i eleyin, gerisini merak etmeyin” mesajı iletildi. Devler Ligi’ne katılım payının bir bölümünün futbolculara dağıtılacağı belirlenirken, rakamın İstanbul’daki rövanş öncesi belirleneceği öğrenildi. Bu arada futbolcular tur için iddialı konuştu.
Yan top çalıştırdı
Rakibin gücünü bildiklerini dile getiren Fenerbahçeli oyuncular, “Hocamız Zico’nun vereceği taktikle, gollü bir beraberlik elde etmek istiyoruz. Kazanmamız da sürpriz olmamalı. Zor bir maç olacağını biliyoruz ancak herşeye rağmen, İstanbul’a avantajlı bir skorla döneceğiz” diye konuştu. Bu arada taktik idmanlarda sürekli yan top çalıştıran teknik direktör Zico’nun, rakibin bu konudaki zaafiyetini değerlendirip, sonuca gitmek istediği belirledi.
Dinamo Kiev
Shovkovskiy 1
Mikhalik 17
Kaddouri 30
Gavrancic 32
Yussuf 37
Correa 7
Rincon 15
Shatskikh 16
Gusev 20
Rebrov 5
Verpakovskis 23
Fenerbahçe
34 Rüştü
30 Serkan
19 Önder
17 Can
5 Ümit
15 Aurelio
4 Appiah
11 Tümer
20 Alex
10 Tuncay
39 Anelka
Hakem: Darko Caferin (Slovenya)
Saat: 19.00
Stat: Valery Lobanovsky
Yayın: Kanal D
---------------------------------------------------------------------------------
D.Kiev maçı için dün özel bir uçakla Ukrayna’ya giden F.Bahçe, başarılar dileriz pankartıyla uğurlandı, Kiev’de çiçeklerle karşılandı
Dinamo Kiev maçı için dün özel bir uçakla Ukrayna’ya giden Fenerbahçe, Sabiha Gökçen’den “Fenerbahçe’ye başarılar dileriz” pankartıyla uğurlandı, Kiev’de çiçeklerle karşılandı. Takımlarını karşılamak üzere havaalanına koşan Ukrayna Fenerbahçeliler Derneği üyeleri, Başkan Aziz Yıldırım ve Zico’ya yöneldi ancak bu ikili kalabalık nedeniyle otobüse yönelince, çiçekleri Kaptan Ümit’le otobüse gönderdiler. Yıldırım’ı taraftarların yaptığı sevgi gösterisi görülmeye değerdi. Bir grup taraftar da Anelka’ya sevgi gösterisinde bulundu. Kafilede Mehmet Ali Aydınlar, Mehmet Ali Erbil, Kadıköy Belediye Başkanı Selami Öztürk gibi isimlerin yer alması dikkat çekti. Sarı-Lacivertliler, son çalışmayı, akşam maçın oynanacağı statta yaptı.