GoGo21 Super ligin olmasina sevindik evet.....Bende diyordumki madem bu sene Super ligimiz var oyunda...bu sene super lig yapilmasina gerek yok burdaki editorlerimizin. Onun yerine Ikinci Lig yapilsin :) :) :)
erims91 zaten yapmazlar heralde.en fazla bir iki yüz eklerler.hata varsa onları düzeltirler.ama 2. lig yapılsa bile career mode a koyamayız onu.
Juvixted süper olacakmış stadyum olarak ali samiyen şükrü saraçoğlu ve bir stadyum daha koyulcakmış ama üçüncü stadyum belli değilmiş (ne kadarı gerçek bilmiyorum)
GoGo21 Orjinal Mesajı Yazan: oemer06 Tanitim videosunda gözüküyor turkcell süper lig yaziyor ve logosu da var!! vallahi billahi tamam dostum sakin ol :) bizde biliyoruz zaten super ligin oldugunu ha bir umutla belki Ikinci ligi yaparlar diye ortaya bir saka attiydim ama bencede olmaz zaten gercekci olursak....ama tabiki editorlerimizden umut kesilmez :) :) :)
cimbom0101 Abi ben de bir video var sanirim yok varsa ozur dilerim buyurun turkiye ligi 100 % vardir hayirli ugurlu olsun alin cok sevindin bu arada orijinal oyun alin yoksa adamlar turkiye liini bir daha yapmaz nerde cok satiliyor orda yapiyorlar haydi abiler bir sene icin sadece 100 ytl simdiden 10 ytl gun biriktirseni oluyor haydi haydi buyurun link---------->Video Abiler takim bile yapabiliyorsuunz oyun gercekten pes cileri susturackatir xbox da ozellikle
Juvixted Orjinal Mesajı Yazan: GoGo21 Orjinal Mesajı Yazan: oemer06 Tanitim videosunda gözüküyor turkcell süper lig yaziyor ve logosu da var!! vallahi billahi tamam dostum sakin ol :) bizde biliyoruz zaten super ligin oldugunu ha bir umutla belki Ikinci ligi yaparlar diye ortaya bir saka attiydim ama bencede olmaz zaten gercekci olursak....ama tabiki editorlerimizden umut kesilmez :) :) :) hollanda liginin bile 2. lişgi yok bizi daha yeni koydular
Wedo_R_ yine fifa07 için yama yapımcılar bişeyler yapmak zorunda kalacaklar örnek olarak oyundaki forma grafikleri 06 dan farkı olmayacak bu yüzden formalar için update gerekecek....
m0K0k0 valla giriş introsundaki çalımlar benim çok hoşuma gitti eğer oyun böyle olursa manyak olur gerçekten
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ yine fifa07 için yama yapımcılar bişeyler yapmak zorunda kalacaklar örnek olarak oyundaki forma grafikleri 06 dan farkı olmayacak bu yüzden formalar için update gerekecek.... katılıyom;)EA nin formaları çok kaltiesiz bence
icelander Fifa2000 de Galatasaray yoktu.Gene olmayacaksa koymalarının bir anlamı yok bence.Galatasaraysız lig olmuyor.GAlatasaraysız Fenerbahçe , Fenerbahçesiz Galatasaray olmaz.
David3000 :D arkadaşım o eskidendi şimdi öyle birşey olacağını hiç sanmıyorum öle olsa ligi koymazlar:D