galatasarayli67 yaw beyler www.fifadelisi.net e girin burda liglerin logoları var.Ayrıca turkcell süper ligi de var o logoların içinde.
W0LF Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 yaw beyler www.fifadelisi.net e girin burda liglerin logoları var.Ayrıca turkcell süper ligi de var o logoların içinde. http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=68987&pagenumber=1&perpage=10&sm=807331 Fifadelisi.net'ten yani Watcher abinin sitesinden :) çok daha önce gösterdik.Konuyu incele...
FifaMen ronaldoya katılmamak mümkün değil. İntro da bir kez gösterdiler mi vazgeçmezler. Yapmak zorundalar...
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: W0LF Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot .................. Şüpheliler demiş ve şu takımları eklemişki Bu Yunanistan Ligi olabileceğini de gösteriyor : AEK Athens (Greece) Panathinaikos (Greece) Olympiakos (Greece) PAOK (Greece) Herkes birşeyler söylüyor.Kesin bir şey yok. Yunanistan Fifa dan ihraç edildiği için olabilir
_FT_9 Abi TSL yi koysalar çok iyi olur zaten giriş videosunda TSL logosuda war artık vaz geçemezler kesin koyucaklar (Umarım GS nin Beyaz Formasını koyar ve FB nin beyaz formasını koymazlar :D:D:D)
fikret_nko geçmişte doğu avrupa dan hiç bir ülkenin ligi yok..Türkiye Yunanistan Bulgaristan Romanya Ukrayna Kıbrıs Cum.gibi..Veya asya daki liglerden örn:İran ligi gibi..Her zaman avrupa ve amerikanın zengin ülkelerinin ligleri yapıldı..
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: fikret_nko geçmişte doğu avrupa dan hiç bir ülkenin ligi yok..Türkiye Yunanistan Bulgaristan Romanya Ukrayna Kıbrıs Cum.gibi..Veya asya daki liglerden örn:İran ligi gibi..Her zaman avrupa ve amerikanın zengin ülkelerinin ligleri yapıldı.. Hehehe Fifa 2000 De Türkiye ligi vardı.
Sherrif http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=29901 bu linke bi bakmakta fayda var adamlar türkiye ligini koydukları için teşekkür etmişler inş verilmemiştir
Neo Konuyu açanda bizim forumdan sezo :D Konu sapmış ancak. Adamın biri grafikler iyi ama oynanırlık kötü yazmış millet ona cevap yazmış.
KalkVeSavas Galatasaray tüm ingilizleri eleyip uefa şampiyonu olduktan sonra bidaha hiç türk ligi olmadı oyunda,bu bir gerçektir. valla şuanda olsa bile takımlar zayıf olduğu için TR liginde ,kolay oluyor.